Zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa bez względu na charakter działalności nie mogą funkcjonować bez odpowiedniego marketingu. Świetnym sposobem na zareklamowanie swojej marki jest wręczanie pracownikom, kontrahentom czy klientom gadżetów reklamowych z logo firmy. Takie prezenty charakteryzują się wysoką skutecznością, jednak muszą być rozsądnie wybrane. Współcześnie cenione są zwłaszcza upominki praktyczne, które zostały wykonane z materiałów ekologicznych.
Dlaczego reklama na gadżetach z logo daje tak dobre efekty?
Konsumenci nie przepadają za tradycyjnymi reklamami, jednak większość osób lubi dostawać darmowe upominki. Gadżety z logo są lepiej odbierane, aniżeli nachalny marketing w postaci ulotek, materiałów video czy banerów. Tego rodzaju reklama budzi w ludziach pozytywne emocje oraz skojarzenia z firmą. Prezent z logo powinien spełniać pewne podstawowe zadania. Najważniejsze jest to, aby był często użytkowany, a więc dotarł ze swoją reklamą do jak największej grupy odbiorców. Drobne upominki można rozdawać na spotkaniach biznesowych, targach, eventach czy też dodawać do zamówień internetowych. Takie produkty reklamowe wzbudzają w nas poczucie lojalności wobec marki, a także zachęcają do interakcji z firmą. Osoba posiadają upominek z logo, staje się poniekąd ambasadorem naszej marki. Ostatnio ogromną popularnością cieszą się torby bawełniane, wykonane ze 100-procentowej bawełny. To rozwiązanie ekologiczne, a jak wiadomo, świadomość społeczeństwa na temat ekologii stale rośnie. Możliwości mamy jednak o wiele więcej.
Gadżety reklamowe z logo – po jakie sięgać?
W promocji firmy możemy skorzystać z wielu ciekawych i co najważniejsze funkcjonalnych przedmiotów.
- torby bawełniane z logo – to świetny prezent zwłaszcza dla pań. Modny, uniwersalny i bardzo praktyczny. Taką torbę można zabrać ze sobą na spacer, czy też na zakupy. Ważne jest jednak to, aby była ona wykonana estetyczne i z wysokiej jakości materiałów.
- fartuchy z nadrukiem – sprawdzą się zwłaszcza w miejscach usługowych. Ładne fartuchy z nadrukiem mogą stać się elementem, który wyróżni nas na tle konkurencyjnych firm,
- ubrania – inną propozycją są wszelkiej maści elementy garderoby, takie jak: czapki z daszkiem, opaski na głowę, bluzki, bluzy, spodnie, kurtki. To produkty uniwersalne i często wybierane przez firmy, które doceniają potencjał reklamowy odzieży z nadrukiem. Warto przygotować ubranie oryginalne, które obdarowana osoba będzie często nosić,
- artykuły biurowe – to prawdziwy klasy, jeśli chodzi o gadżety z logo. Pomimo tego, że nie są zbyt oryginalne, to jednak nie można odmówić im praktyczności. Takie przedmioty używamy codziennie, zwłaszcza w pracy, a więc skutecznie pełnią swoją rolę. Mogą to być między innymi: kalendarze, notesy, spinacze czy długopisy. Umieszczając właśnie na tych akcesoriach logo firmy, mamy szansę na zwiększenie jej rozpoznawalności,
- kubki reklamowe – kolejne praktyczne i lubiane gadżety. Korzysta się z nich często, a ponadto ławo na nich umieścić estetyczne logo firmy, przez co są znakomitym sposobem na jej reklamę,
- prezenty technologiczne – kierowane zwłaszcza do młodszej grupy odbiorców. Są to takie akcesoria jak pendrive, powerbanki, USB z logo, zegarki na biurko. Dobrze jeśli i one staną się elementem strategii naszego biznesu,
- podkładki – pod myszy komputerowe czy kubki to przydatne i uniwersalne gadżety reklamowe, które spodobają się panom, jak i paniom.
Ekologiczne gadżety reklamowe można znaleźć na stronie https://www.natura.slupsk.pl/.
Upominki z logo firmy – o czym należy pamiętać?
Podczas wyboru gadżetów reklamowych, należy pamiętać o pewnych zasadach. Najważniejsze jest to, aby były dostosowane do potrzeb naszej firmy. Musimy przemyśleć to, jaki charakter ma marka, czy może kojarzy się z technologią i innowacyjnością, czy z czymś bardziej eleganckim i klasycznym? Ważne jest też zaprojektowanie odpowiedniego zadruku gadżetu. Logo firmy musi znaleźć się w widocznym miejscu i powinno być czytelne. Istotna jest też dobra jakość wykonana, a każdy element powinien być wiernie odwzorowany.
Dobór odpowiedniego gadżetu z logo zależy od wielu czynników. Co ważne, nie kierujmy się tylko ceną danego produktu. Idealny upominek powinien pasować do branży i specyfiku prowadzonej działalności. Musi też doskonale wpisywać się w prowadzoną kampanię reklamową.