
W dzisiejszych czasach, kiedy coraz więcej naszych czynności przenosi się do przestrzeni wirtualnej, troska o bezpieczeństwo danych staje się niezmiernie ważna. W ostatnich latach liczba afer związanych z wyciekami informacji oraz nieprawidłowym wykorzystaniem danych osobowych znacznie wzrosła. Tylko w tym roku mieliśmy kilka dużych wycieków danych, w tym jeden poważny, podczas którego do wiedzy ogólnej trafiło ponad 6 milionów loginów i haseł z takich portali i serwisów, jak Allegro, mBank, ING, Librus czy nawet ze stron rządowych. Co zrobić, aby ustrzec się przed takimi sytuacjami? Jak skutecznie chronić swoje dane osobowe?
Wycieki danych i niechciane wykorzystanie informacji
Wycieki naszych danych, na przykład ze sklepu internetowego, w którym jednorazowo robiliśmy zakupy kilka lat wcześniej, to koszmar mogący spotkać każdego z nas. Nasze dane osobowe, historie zakupów, adresy zamieszkania i inne dane wrażliwe w nieodpowiednich rękach mogą stać się narzędziem do nielegalnych działań. Czy istnieje sposób, aby się przed tym uchronić? Z pomocą przychodzi aplikacja Eself, która stawia sobie za zadanie zapewnienie ochrony danych klienta.
Eself to centrum zarządzania swoimi zakupami online, dzięki któremu nasze transakcje przebiegają błyskawicznie i bezpiecznie. W aplikacji mamy podgląd historii zakupów i udostępnionych danych, a ze swojego prawa do zapomnienia RODO skorzystać możemy za pomocą jednego kliknięcia. Co ważne, wszystkie dane są szyfrowane i chronione zgodnie ze standardem psd2, dzięki czemu unikniemy ich wycieku.
Centralne zarządzanie danymi jako rozwiązanie
Jednym z podstawowych problemów, które mogą prowadzić do wycieku danych, jest konieczność tworzenia wielu kont w różnych sklepach internetowych. To niestety oznacza rozproszenie naszych informacji, co zwiększa ryzyko nieautoryzowanego dostępu. Eself eliminuje ten problem, oferując jedno miejsce do zarządzania swoimi zakupami online. To rozwiązanie pozwala na zachowanie kontroli nad danymi i historią zakupów.
Zakupy jednym kliknięciem z ochroną danych
Korzystając z aplikacji do ochrony danych klienta Eself, nie tylko zminimalizujesz ryzyko wycieku swoich danych wrażliwych, ale także przyspieszysz proces zakupów. Dzięki niej bezpiecznie wykonasz zakupy ,,jednym kliknięciem” – szybko i intuicyjnie, w kilkanaście sekund. Z aplikacją Eself zapomnisz o wypełnianiu swoimi danymi długich formularzy podczas każdego zakupu – stworzysz gotowe profile, w których określisz m.in. preferencje dostawy oraz płatności, dzięki czemu nie trzeba przy każdych zakupach wprowadzać ręcznie swoich preferencji.
Kontrola nad danymi – klucz do bezpieczeństwa
Bezpieczeństwo to nie tylko kwestia ochrony danych, ale także kontroli nad nimi. W Eself masz pełny dostęp do swoich informacji – dzięki historii udostępniania danych w aplikacji, możesz w prosty sposób złożyć żądanie usunięcia informacji, co daje Ci pewność, że Twoje dane są w pełni chronione.
Podsumowanie
W dobie coraz częstszych afer związanych z wyciekami danych i nieprawidłowym wykorzystaniem informacji osobowych, bezpieczeństwo w sieci staje się priorytetem. Aplikacja Eself nie tylko ułatwia zakupy online, umożliwiając zakupy jednym kliknięciem, ale także skutecznie dba o bezpieczeństwo Twoich danych. Dzięki centralnemu zarządzaniu danymi, szyfrowaniu informacji i pełnej kontroli nad danymi osobowymi, Eself stanowi idealne rozwiązanie na problemy związane z bezpieczeństwem w sieci. Dlatego, jeśli zależy Ci na ochronie swoich danych osobowych w trakcie zakupów online, warto rozważyć korzystanie z aplikacji Eself.
PROJEKT DOFINANSOWANY Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Data Innovations sp. z o.o., ul. Ignacego Mościckiego 1, 24-110 PUŁAWY realizuje projekt POPW.01.01.02-06-0058/22 dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach
Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia Działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Poddziałania 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej pt: „Rozwój i wdrożenie technologii ESELF zapewniającej wygodny i bezpieczny proces check-out w e-commerce”.